به گزارش سراج24، سید میثم حسینی روز یکشنبه در مصاحبهای تأکید کرد که هر بازیکنی در پرسپولیس اعتراض میکند به ترکیب ثابت راه مییابد. حسینی حتی به این موضوع اشاره کرد که حمید درخشان در بازی با سپاهان نباید به ترکیب تیم برنده دست میزد.
حرف های حسینی باعث عصبانیت شدید حمید درخشان شده و او به نزدیکان و همچنین دستیارانش گفته که در تعطیلات نیم فصل دوم قطعا حسینی را اخراج خواهد کرد.
درخشان حتی گفته حسینی به هیچ عنوان در حد بازی در پرسپولیس نیست ولی الان به دلیل کمبود بازیکن نمی تواند بازیکنی را اخراج کند.
منبع:فوتبال ایران



